Wondershare Photo Recovery 3.0.0.11 - نرم افزار برگرداندن تصاویر پاک شده
بهترین نرم افزار های روز

نرم افزار برگرداندن تصاویر پاک شده

نرم افزار - بازیابی اطلاعات

تصاویر و عکس های یادگاری همیشه یادآور لحظات شادی و اندوه همه ماست و حتما برای شما پیش آمده که بطور اتفاقی و ناخواسته تصاویر شما از روی کامپیوتر , دوربین های دیجیتالی و فلش مموری پاک شده باشد. مطمئنا در چنین مواقعی اولین چیزی که به ذهن شما می رسد استفاده از برنامه های ریکاوری جهت برگرداندن تصاویر است اما به دفعات پیش آمده که اینگونه برنامه ها تصاویر را بازیابی کردند اما زمانی که شما آنها را اجرا می کنید با ارور مواجه می شوید و تازه متوجه می شوید که فایل های شما بصورت ناقص بازیابی شده اند اما برنامه ای که ما امروز قصد معرفی آن را داریم یک برنامه قدرتمند و کاملا حرفه ای برای بازیابی تصاویر از دست رفته شماست و شما قادر هستید تنها با چند کلیک تصاویر خودتان را بدون از دست دادن کمترین کیفیت بازیابی کنید.

این برنامه بر خلاف برنامه های مشابه هیچگونه فشرده سازی بر روی تصاویر اعمال نمی کند و تصاویر حذف شده شما با همان سایز و کیفیتی که قبل از پاک شدن داشتید برای شم بازیابی می کند. قابلیت بازیابی بصورت عمقی و کاملا زوم شده , یعنی بعضی از تصاویر در زمانی که از بین می روند دچار اختلالاتی می شوند که برنامه های مشابه قادر به از بین بردن این اختلالات نیستند ولی این برنامه ی قدرتمند با اسکن عمقی خود این مشکلات را برطرف می کند و تصاویر اصلی را به شما باز گرداند. قابلیت بازیابی تصاویر بر اساس اندازه و نوع فرمتی که تصاویر شما دارند با استفاده از گزینه ها و تنظیمات پیش فرض برنامه که قابل تغییر هستند و در سرعت بازیابی به شما کمک می کند.

یک قابلیت بسیار جالب این برنامه این است که زمانی که برنامه شروع به بازیابی تصاویر شما می کند شما قادر هستید تصاویر کوچک یا پیش نمایش آن را مشاهده کنید و از بازیابی آن خوشحال شوید. یکی از قابلیت های کاربردی این برنامه این است که زمانی که تصاویر را برای شما بازیابی می کند بصورت اتوماتیک آنها را بر اساس نوع فرمتی که دارند دسته بندی می کند و این باعث صرفه جویی در زمان می شود .سازنده برنامه اعتقاد دارد بازیابی به کمک این برنامه تنها با شماردن 1-2-3 امکان پذیر هست و نیاز به هیچگونه مهارتی جهت بازیابی نخواهید داشت. امیدواریم از دانلود این نرم افزار بازیابی فایل لذت ببرید.

Wondershare Photo Recovery 3.0.0.11 - نرم افزار برگرداندن تصاویر
            پاک شده

دوربین های پشتیبانی شده در نرم افزار Wondershare Photo Recovery 3 :

  • Canon, Nikon, Casio, Kodak, Samsung, Sony, Olympus ,FujiFilm, Panasonic, Sanyo, Konica, Agfa, Argus, Chinon,Epson, HP, Hitachi, IBM, Imation, Sharp, JVC,Goldstar, Kyocera, Kinon, Lexar, Leica, Minolta, NEC,Phillips, Pentax, Ricoh, SanDisk, LG, Toshiba, Lumix,Polaroid, Verbatim, Vivitar, Sigma, Yashica

فرمت های پشتیبانی شده جهت بازیابی عکس در برنامه Wondershare Photo Recovery 3.0.0.11

  • JPEG,JPG, BMP, TIF,TIFF, GIF, PNG, ICON, EXIF, PSD, PCX, TGA, WMF, PSP, CDR,CR2 , DNG, RAF , ERF, 3FR , DCR, K25, KDC , RAW, MRW , NEF , ORF , RW2 , MEF , PEF , X3F , ARW, SR2 , ERF, K25,DCR,MOS,NRWSTI,REF
ادامه مطلب...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 28 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط حسین موسوی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 21252
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



بهترین نرم افزار های روز